Ibland går det fort

Så var det söndag igen, hujeda mig vad fort tiden går. Förkylningen jag drog på mig i veckan har inte riktigt velat avlägsna sig så det har varit en lugn helg. Ett spår jag tänker fortsätta i idag.

Jag vet inte riktigt hur många utav er som läste mitt inlägg om Nöjesfabriken och insamlingsgalan till Haiti som jag skrev igår. Hur som helst så känner jag i efterhand att det gick lite väl fort när jag skrev det inlägget. Det kan ju faktiskt vara som så att det inte alls är som det framställs i VF. I så fall skulle det kännas dumt att ha skrivit allt negativt och sen inse att man har fel. Så därför väljer jag att ta bort det inlägget tills vidare.

Kommentarer
Postat av: willi, delägare Nöjesfabriken

Tack för det! Som vanligt när media skriver så är det inte alltid rätt. Nöjesfabriken har inte haft en tanke på att ta ut någon hyra för detta engagemang. Vi har stött det helhjärtat. Personal, ljusteknikniker och många flera har ställt upp helt gratis. Det vi har sagt är att det kan uppkomma vissa kostnader i samband med detta evengemang som vi inte råder över, tex städ, vakter mm. Kostnader som inte nöjes kan påverka. Vi har ställt upp med lokal, material, personal med mera, men kan inte bestämma över hur utomstånde tar ställning till sina kostnader. Att vakna upp och läsa VF:s artikel har gjort mig djupt berörd. Vi på nöjes har hjärta och är alltid med och stödjer en god sak. Dålig journalistik! Tack alla som var med! Synd att vi inte nådde ut till alla, men så kan det bli när det kommer så snabbt inpå.

2010-01-31 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0